Opdateringer i klyngeplatformen giver lettere mødeoprettelse, bedre filhåndtering og forbedret supportadgang

100 klynger anvender nu Klyngeplatformen, og vi får løbende værdifuld feedback fra jer.

På baggrund af jeres input er Klyngeplatformen den 19. november blevet opdateret med en række funktioner, som gør det lettere at planlægge og samarbejde i klyngen. De vigtigste opdateringer er:

  • Du kan nu vedhæfte filer til et opslag, og filerne gemmes automatisk i klyngens fælles mappe.
  • Du kan lettere se og sende beskeder til supporten eller en medarbejder fra KiAP via platformens beskedfunktion. 
  • Mødeoprettelsen er samlet i et mere intuitivt flow med forbedret beskrivelse, links, filvedhæftning og nem invitation af deltagere. Valg af tidspunkt for mødet og evt. flere dage er ændret, og du finder let vejen til klyngepakkebestilling, mens du er i gang med din mødeplanlægning.
  • Kladdefunktionen er forbedret, så flere i bestyrelsen kan arbejde i den samme kladde, før mødet oprettes, og invitationerne sendes ud.
  • Du kan planlægge flere påmindelser for at sikre svar fra deltagerne. Der sendes samtidig automatisk en reminder om at mødet finder sted en uge før mødets afholdelse. 
  • Du finder nu hurtigere hjælp med en FAQ og link til kontaktoplysninger via knappen Support i venstre side. Kom gerne med dine forslag til FAQ’en.

Har du spørgsmål?

Ring til os på 71968844 eller skriv til support@kiap.dk. 

Log ind på klyngeplatformen for at se de nye funktioner

Publiceret: 
20.11.2025
Foto: